مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 13:562018-08-29سياسي

سید مهدی سیدی سریال پدر، حاج علی تهرانی و حال بد این روزهای ما


جامعه ای که خود خسته است و در وضعیت آشفته اقتصادی دست به گریبان سفره های فقیرانه و شرمندگی های پدرانه شده، حالا باید چند ماه آزگار درگیر یک ماجرای توهمی و تخیلی باشد که امید را در نهاد مخاطب به سلاخی می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید مهدی سیدی نوشت: حداقل هفت هشت نفر را در فامیل و آشنا دیده ام که با قاطعیت می گویند از سریال پدر شبکه دو متنفر هستند اما نمی دانند باز چرا آن را با حرص دنبال می کنند؟ خیلی معلوم نیست حامد عنقا در مقام نویسنده و بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان سریال با چه نظام استدلالی و با چه منظومه ذهنی دست به معماری این ماجرای تیره و متوقف کننده زده اند: سریالی 33 قسمتی با صحنه های تکراری بسیار، دیالوگ های نصفه و نیمه، سکانس هایی سرشار از درد و غم، با اغراق و گزافه گویی در بیان وقایع تو در تو و تلخ، آنچنان که راه نفس کشیدن مخاطب را مسدود می کند.

شگفت آنکه انتهای هر قسمت، یک آیه قرآنی هم بر تصویر حک می شود که البته هرگز نسبتی با مفهوم محوری سریال ندارد.

اساسا به نظر می رسد منطق قرآن در این سریال نفوذی ندارد؛ خدایی بی رحم، دنیایی قاتل، مردمانی نامرد، دامادی کلاش، عمویی کینه توز، عشق های نافرجام، جوانی حزب اللهی (حامد) که پس از مرگ هم با همسرش (لیلا) مراوده دارد، دختری از لاک جیغ تا خدایی (لیلا) که نمونه یک زن منفعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید مهدی سیدی سریال پدر، حاج علی تهرانی و حال بد این روزهای ما

سید مهدی سیدی سریال پدر، حاج علی تهرانی و حال بد این روزهای ما