مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 11:452018-08-28پزشكي

نظارت مستمر بازرسین بهداشت محیط بر کیفیت آب شناگاه ها


رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: کیفیت آب محل شنا یکی از موضوعات مهم بهداشتی است.

آب محل شنا باید دارای ویژگی های فیزیکی، - رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد نظارت مستمر بازرسین بهداشت محیط بر کیفیت آب شناگاه ها رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: کیفیت آب محل شنا یکی از موضوعات مهم بهداشتی است.

آب محل شنا باید دارای ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی مناسب بوده و در طول استفاده از آب، این ویژگی ها در حد مطلوب حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس غلامرضا شقاقی با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به مسافرت تعداد زیادی از هموطنان به استان های شمالی کشور در شهریورماه، رعایت بیش از پیش موارد بهداشتی در شناگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در صورت آلودگی شیمیایی و میکروبی آب محل شنا، با توجه به تماس مستقیم بدن انسان با آب، همچنین امکان ورود آب به دهان، بینی، گوش و چشم احتمال انتقال بیماری زیاد است.

رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: سایر تسهیلات موجود در محل شناگاه مانند مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، دوش و سرویس های بهداشتی، دفع فاضلاب و پسماند نیز در صورت غیر بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بازرسین بهداشت محیط بر کیفیت آب شناگاه ها

نظارت مستمر بازرسین بهداشت محیط بر کیفیت آب شناگاه ها