مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 09:052018-08-27اقتصادي

صادرات یک کیلوگرم با یک میلیون تومان هزینه!


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به مشکلاتی مانند بسته ‎ بندی و هزینه ارسال محصولات به عنوان موانع فعلی صادرات صنایع دستی استان، - افزود: متاسفانه حمل و جابجایی هر کیلوگرم صنایع دستی هزینه ای حدود یک میلیون تومان نیاز دارد ولی با این وجود در مرحله رایزنی برای سهولت امر صادرات صنایع دستی استان و رفع موانع آن هستیم.

محمدرضا دهقان مهرجردی در گفت‏ و‏گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وجود مشکلاتی صادراتی صنایع دستی استان، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی به دنبال تامین بازارهای بین ‎ المللی برای صادرات صنایع دستی استان هستیم.

وی از افزایش ارتباطات استان در سطح بین ‎ المللی خبر داد و گفت: هر چند مشکلاتی در زمینه صادرات صنایع دستی وجود دارد اما خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی استان علاوه بر رفع موانع صادرات صنایع دستی، به دنبال افزایش تعامل و ارتباط با دیگر کشورها مانند مجارستان است.

دهقان مهرجردی با بیان این که صادارت صنایع دستی در جریان مشکلات امروزی مغفول واقع شده است، بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی به دنبال تامین بازاری برای صنایع دستی استان در سطح بین المللی هستیم.

وی، فروشگاه آنلاین صنایع دستی یزد در سطح کشور را تنها استارتاپ موفق در زمینه صنایع دستی معرفی و در مورد برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک کیلوگرم با یک میلیون تومان هزینه!

صادرات یک کیلوگرم با یک میلیون تومان هزینه!