مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 08:352018-08-25بين الملل

مصر و ایران هیچ خصومتی که توجیه کننده قطع رابطه بین آنها باشد، ندارند


مصر و ایران هیچ گونه خصومت سیاسی و ایدئولوژیکی که توجیه کننده قطع رابطه بین آنها باشد ندارند و در نهایت به نفع مصر است که قدرت منطقه ای ایران و برقراری رابطه برابر با این کشور را به هیچ وجه نادیده نگیرد.

- یک روزنامه مصری در مطلبی نوشت: مصر و ایران هیچ گونه خصومت سیاسی و ایدئولوژیکی که توجیه کننده قطع رابطه بین آنها باشد ندارند و در نهایت به نفع مصر است که قدرت منطقه ای ایران و برقراری رابطه برابر با این کشور را به هیچ وجه نادیده نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه مصری المصری الیوم ، در مقاله ای به قلم یحیی نورالدین با عنوان خصومت با قطر نوشت: درخواست برای قطع روابط با ایران در دوره مبارک و نامگذاری قاتل سادات در پایتخت تهران صورت گرفت، اما این استدلال بعد از انقلاب 25 ژانویه (درمصر) از بین رفته و در دوره اخوان و تبدیل شدن دوستان قاتل سادات به ستارگان عرصه سیاسی، این مساله اهمیت خود را از دست داد.

این روزنامه نگار ادامه داد: در آن زمان نیز ما مطالب جدیدی را در رابطه با دلایل قطع روابط با ایران شنیدیم که هرگز تا قبل از آن نشنیده بودیم، مانند گسترش تشیع، رافضی ها و حسینیه ها و توهین به صحابه! اگر اختلافات عقیدتی تعیین کننده ماهیت روابط بین کشورها با یکدیگر است، پس چگونه مصر با هند و چین کنفوسیوس روابط نزدیکی برقرار می کند؟ و چگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر و ایران هیچ خصومتی که توجیه کننده قطع رابطه بین آنها باشد، ندارند

مصر و ایران هیچ خصومتی که توجیه کننده قطع رابطه بین آنها باشد، ندارند