مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 07:502018-08-02سياسي

1470 هکتار از اراضی حوزه دریاچه سد تونل سوم کوهرنگ در مالکیت دولت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: سند مالکیت 1470 هکتار از اراضی حوزه دریاچه سد تونل سوم کوهرنگ در مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است و در صورت نیاز به یک دستگاه اختصاص داده می شود.

- علی محمدی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به احداث تونل سوم کوهرنگ اظهار کرد: کار احداث این تونل از سال 77 آغاز شد و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: یکی از شروط صدور موافقتنامه زیست محیطی این است که شرکت آب منطقه ای اصفهان موظف است در بالادست حوزه کارون نسبت به اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری اقدام کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سال 92 شرکت آب منطقه ای اصفهان درخواست صدور سند مالکیت 1470 هکتار از اراضی حوزه سد را داشت و گواهی بند د صادر شد که این به معنای بلامانع بودن صدور سند بود.

محمدی مقدم خاطرنشان کرد: سال 93 مدیرکل املاک دولتی نهاد ریاست جمهوری وقت، نامه ای به ثبت اسناد کشور زد که نسبت به صدور سند تک برگی 1470 هکتار به نام شرکت آب منطقه ای اصفهان اقدام شود که این مهم در شرف صدور سند قرار گرفت.

وی گفت: سال 94 توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نامه ای به ثبت اسناد کشور زده شد که به علت عمل نکردن شرکت آب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1470 هکتار از اراضی حوزه دریاچه سد تونل سوم کوهرنگ در مالکیت دولت

1470 هکتار از اراضی حوزه دریاچه سد تونل سوم کوهرنگ در مالکیت دولت