مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 13:462018-08-01سياسي

معاون فرهنگی قوه قضاییه: کارنامه جنایتکارانه گروهک منافقین پاک شدنی نیست


بیش از 17 هزار شهید توسط منافقین ترور شدند که به طور حتم این جنایات هرگز پاک نخواهد شد و کارنامه آن ها پاک شدنی نیست.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در نشست حقوق بشر که در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، گفت: این جلسه به خاطر سالگرد عملیاتی است که در آخرین روزهای جنگ اتفاق افتاد و بسیار درس آموز است، به عبارتی آخرین تیر ترکش شیطان بود.

صدامیان از جنوب و منافقان از غرب آخرین تیرهای ترکش را رها کردند به امید اینکه بتوانند جمهوری اسلامی را ساقط کنند، به خیال اینکه چون امام(ره) قطعنامه 598 را پذیرفت گویا برداشت آن ها از این نرمش قهرمانانه امام(ره) این بود که جامعه و مردم ما ضعیف است.

وی در خصوص معرکه ای که در غرب اتفاق افتاد، بیان داشت: ماهیت منافقان جنایت است چرا که آنها از هیچ جنایتی بر علیه ملت ایران فروگذار نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به نشست مذکور و اهمیت بصیرت افزایی و آگاهی آحاد ملت نسبت به توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی اظهار کرد: شهید کمال کورسل در سال های 58 و 59 در فرانسه با انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان ایرانی در فرانسه ارتباط و در دعای کمیل آن ها شرکت می کند و به برکت دعای کمیل جذب کلام امیرالمؤمنین(ع) می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی قوه قضاییه: کارنامه جنایتکارانه گروهک منافقین پاک شدنی نیست

معاون فرهنگی قوه قضاییه: کارنامه جنایتکارانه گروهک منافقین پاک شدنی نیست