مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 12:412018-07-28بين الملل

رکورد ایرانی ها در ترکیه زیر و رو شد


بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، بیش از 980 هزار گردشگر ایرانی در پنج ماه نخست سال جاری میلادی به این کشور سفر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جدیدترین آمار منتشر شده درباره شمار گردشگران خارجی ورودی به ترکیه در حد فاصل ابتدای ژانویه تا انتهای می (پنج ماه نخست سال 2018 میلادی) در مجموع گردشگران روسی با یک میلیون و 388 هزار نفر و اختصاص دادن 12.

11 درصد از سهم گردشگری ترکیه در مکان نخست قرار گرفته اند و پس از آن گردشگرانی آلمانی با حضور بیش از یک میلیون و 108 هزار نفری در مکان بعدی قرار گرفته اند.

جایگاه سوم نیز به گرشگران ایرانی اختصاص یافته است و در مجموع بیش از 980 هزار ایرانی در طی این 5 ماه، ترکیه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند.

شمار توریست های ایرانی در ترکیه در حالی در این بازه پنج ماهه پس از روس ها و آلمانی ها قرار گرفته که در ماه های ژانویه، فوریه و مارس 2018 ایرانی ها به ترتیب با 154، 196 و 387 هزار نفر در رتبه نخست گردشگران خارجی ورودی به ترکیه قرار داشتند و در آمار منتشر شده از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه از شمار گردشگران ورودی به این کشور در چهار ماه نخست سال میلادی نیز ایران با 860 هزار توریست و بالاتر از آلمان (671 هزار نفر) و روسیه (651 هزار نفر) در رتبه اول قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد ایرانی ها در ترکیه زیر و رو شد

رکورد ایرانی ها در ترکیه زیر و رو شد