مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 11:312018-07-24حوادث

سرعت عمل نیرو های اورژانس در شناسایی مصدومان زلزله های اخیر


در دو روز گذشته چند زلزله را در کشور تجربه کردیم که سرعت العمل تیم های ارزیاب اورژانس نقش پر رنگی در تشخیص و شناسایی مصدومین داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسن کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در جلسه مشترک با نمایندگان تیم های حوادث و بحران کشور آلمان اظهار داشت: ما با ظرفیت کشور آلمان کاملا آشناییم، انتقال تجارب دو کشور بسیار ارزنده است و این هم افزایی باعث رشد دو طرف خواهد شد.

کولیوند توضیح داد: ما در دو روز گذشته چند زلزله را در کشور تجربه کردیم که سرعت العمل تیم های ارزیاب اورژانس نقش پر رنگی در تشخیص و شناسایی مصدومین داشت؛ ما تجارب خوبی در ارائه خدمات به بحران زلزله را پیدا کردیم اگر این زلزله ها در برخی کشور ها اتفاق بیفتد قطعا به مشکل های جدی بر می خورند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: ما باید بطور مشترک سناریو های جدیدی را در مدیریت بحران ترتیب بدهیم، بعد از زلزله مردم جرأت حضور در منازل را ندارند که ما رو موظف به طراحی سناریوی حل مشکلات روحی در منطقه می کند.

وی گفت: بحث داوطلبین نقش مهمی در حوادث دارند، در کشور ما سال ها قبل امام خمینی (ره) بحث داوطلبین را در قالب بسیج ایجاد کردند که امورات مختلفی از جمله ساخت و ساز، درمان، دفاع از کشور و آموزش و سواد آموزی، کشاورزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت عمل نیرو های اورژانس در شناسایی مصدومان زلزله های اخیر

سرعت عمل نیرو های اورژانس در شناسایی مصدومان زلزله های اخیر