مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 10:562018-07-24اقتصادي

ساخت وساز روی گسل های تهران ممنوع شد


شهرداری تهران به دنبال مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مبنی بر ممنوعیت ساخت و ساز روی پهنه های گسلی شهر تهران در نامه ای خطاب به شهرداران مناطق 22 گانه این ممنوعیت را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نامه ای به شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران دستور ممنوعیت صدور هرگونه مجوز ساخت و ساز جهت مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی دارای مجوز و همه جایگاه های سوخت در پهنه های گسلی اصلی را صادر کرد.

متن نامه پیروز حناچی به شرح زیر است:پیرو دستورالعمل شماره 80/635604 مورخ 2 شهریور 96 با موضوع وحدت رویه در خصوص ساختمان های با اهمیت بسیار زیاد واقع در پهنه های گسلی اصلی با جابجایی عمده شهر تهران و با عنایت به مفاد بند 7 نامه شماره 300/17743 مورخ 23 اردیبهشت 97 معاون محترم شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بدینوسیله ابلاغ می گردد:ممنوعیت صدور هرگونه مجوز ساخت و ساز، توافق و تشکیل پرونده و .

برای احداث ساختمان های بااهمیت خیلی زیاد در پهنه های گسل اصلی با جابجایی عمده گسلی شهر تهران، علاوه بر تعاریف ذکر شده در مفاد بخشنامه فوق الذکر (کلیه مراکز مندرج در جدول 6-1-1 صفحه 9 مبحث ششم مقررات ملی ساختمان و گروه 1 بند 1-6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز روی گسل های تهران ممنوع شد

ساخت وساز روی گسل های تهران ممنوع شد