مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 13:212018-07-18بين الملل

«حفظ ایمنی پرواز» دلیل توقف فرود ایرباس ایران ایر در فرودگاه بمبیی


شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل عدم فرود هواپیمای پرواز شماره 810 تهران-بمبیی را در فرودگاه بمبیی، نامساعد بودن شرایط جوی برای فرود و حفظ ایمنی و جان مسافران، - حفظ ایمنی پرواز دلیل توقف فرود ایرباس ایران ایر در فرودگاه بمبیی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل عدم فرود هواپیمای پرواز شماره 810 تهران-بمبیی را در فرودگاه بمبیی، نامساعد بودن شرایط جوی برای فرود و حفظ ایمنی و جان مسافران، اعلام کرد.

قرار گرفت.

در این گزارش تایمز آو ایندیا ادعا کرده بود: هواپیمای ایران ایر A306 که در آسمان هند پرواز می کرد حوالی ظهر پس از چرخیدن های بی هدف به شرق و غرب که حدود یک ساعت ادامه داشت، در نهایت تسلیم شرایط بد آب و هوایی شد و مسیر خود را به سمت فرودگاه زاهدان کج کرد تا در فرودگاه این شهر به زمین بنشیند .

این هواپیما در مسیر تهران-بمبیی پس از ورود به آسمان فرودگاه بمبیی، به دلیل شرایط نامساعد جوی با وجود تحمل زمان، موفق به فرود در این فرودگاه نشد و فرودگاه زاهدا ن را به عنوان فرودگاه جایگزین انتخاب کرد.

به دنبال انتشار این خبر، موضوع از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیگیری شد که این شرکت هواپیمایی توضیحاتی در این باره به فارس ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حفظ ایمنی پرواز» دلیل توقف فرود ایرباس ایران ایر در فرودگاه بمبیی

«حفظ ایمنی پرواز» دلیل توقف فرود ایرباس ایران ایر در فرودگاه بمبیی