مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 08:362018-07-18دانش

دانشجویان دانشگاه تهران تابستان به کارگاه های کسب و کار می روند


در باشگاه دانشجویان به صورت متمرکز، یکسری کارگاه های کارآفرینی برگزار می کنیم که به دانشجویان در استقلال شغلی و آمادگی برای کسب و کار کمک می کند.

- زارع، مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون فعالیت های فوق برنامه تابستانی دانشگاه تهران و باشگاه دانشجویان جوان گفت: به صورت متمرکز در باشگاه دانشجویان یکسری کارگاه های کارآفرینی برگزار می کنیم که به دانشجویان در استقلال شغلی و آمادگی برای کسب و کار کمک می کند.

این دوره ها تحت عنوان پازل های مهارتی خود را تکمیل کنید است که دوره های مختلفی در این پک آموزشی در نظر گرفته شده است و در واقع برای توانمندی دانشجویان و دانش آموختگان جهت ورود حرفه ای به بازار کار، موارد تبلیغاتی برای موفقیت در کسب و کار را به دانشجویان آموزش می دهیم.

زارع افزود: برای ورود به بازار کار و افزایش مهارت هایی مثل حسابداری، کسب و کار، استارتاپ ها، فنون مذاکره و حتی در حوزه هایی مثل گرافیک، فیلمسازی، ساخت تیزر، فن بیان، برنامه نویسی و .

دوره هایی را به صورت منظم و کارگاهی برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران ادامه داد: همچنین در تالار مولوی دانشگاه تهران منتخب تئاتر دانشجویان دانشگاه تهران به صورت منظم در حال برگزاری و اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه تهران تابستان به کارگاه های کسب و کار می روند

دانشجویان دانشگاه تهران تابستان به کارگاه های کسب و کار می روند