مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:062018-07-17بين الملل

مادلین آلبرایت: خروج از برجام تصمیمی احمقانه بود


وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفت وگو با یکی از روزنامه های آلمان ضمن انتقاد از تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته ای با ایران گفت که این اقدام یکی از خطرناک ترین و احمقانه ترین تصمیم هایی بود که فردی می تواند اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مادلین آلبرایت   وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفت وگو با روزنامه آلمانی فرانکفورتر روندشاو درباره بروز نشانه های فاشیسم در دموکراسی غربی، توافق هسته ای با ایران  و مواضع ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه موضع گیری کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این روزنامه مبنی بر اینکه چرا بسیاری به پوپولیست ها رای می دهند، گفت: ما در دورانی به سر می بریم که فناوری به سرعت در حال تغییر است و در بسیاری از کشورها این وضعیت به نرخ بالای بیکاری منجر شده است.

غفلت ساختار آموزشی به مردم کمک نمی کند که با ساز و کارهای  فناوری پیش بروند.

بنابراین به وسیله فناوری، اطلاعات جدید به دست مردم می رسد بدون اینکه اطمینانی وجود داشته باشد که این اطلاعات درست هستند و این مشکل بزرگی است.

آلبرایت با تایید اینکه منظور او اخبار غلط هستند هم گفت که در آمریکا دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تلاش می کند تا رسانه ها را دشمن مردم جلو دهد و بسیاری هم اطلاعات را از شبکه های اجتماعی که راهکار راحت تری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادلین آلبرایت: خروج از برجام تصمیمی احمقانه بود

مادلین آلبرایت: خروج از برجام تصمیمی احمقانه بود