مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 11:562018-07-14اقتصادي

باز هم مردم خوزستان پای کار آمدند/ خوزستان رتبه اول صرفه جویی در مصرف برق کشور


همیاری مردم خوزستان با مسئولان موجب شده تا خوزستان رتبه اول صرفه جویی در مصرف برق را در کشور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، استاندار خوزستان شب گذشته در برنامه افق روشن سیمای خوزستان اظهار کرد: همیاری مردم خوزستان با مسؤولان موجب شده تا خوزستان رتبه اول صرفه جویی در مصرف برق را در کشور داشته باشد.

وی افزود: به همین دلیل تاکنون خاموشی برنامه ریزی شده ای شامل خوزستان نشده چرا که مردم استان همکاری لازم را برای صرفه جویی در مصرف برق داشته اند.

استاندار خوزستان دو هفته پیش هم اعلام کرد خوزستان با یک هزار و 84 مگاوات صرفه جویی تاکنون رتبه اول صرفه جویی برق را در کشور از آن خود کرده که مورد تقدیر هیأت دولت قرار گرفته است.

رتبه اول صرفه جویی خوزستانی ها در مصرف برق،در حالی اتفاق افتاده است که اکثر شهرهای خوزستان در این روزها گرمای بالای 50 درجه را تجربه می کنند و جزو گرم‍ترین شهرهای دنیا قرار گرفته اند.

6 هزار مگاوات برق، صرف سیستم های سرمایشی معاون وزیر نیرو زمستان سال گذشته گفته بود: براساس آمار در سال 96 پیک مصرف خوزستان 8220 مگاوات بوده که در حال حاضر این عدد حدود 2 هزار مگاوات است، این تفاوت نشان می دهد که حدود شش هزار مگاوات از برق مصرفی در خوزستان مربوط به سیستم های سرمایشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم مردم خوزستان پای کار آمدند/ خوزستان رتبه اول صرفه جویی در مصرف برق کشور

باز هم مردم خوزستان پای کار آمدند/ خوزستان رتبه اول صرفه جویی در مصرف برق کشور