مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 14:552018-07-11سياسي

«بی بی مریم»؛ زنی که افسران آلمانی را نجات داد


در مراسم آیین بزرگداشت «بی بی مریم بختیاری» از سردیس این زن ایرانی در کتابخانه ملی رونمایی و درباره ویژگی های این سردار آزادگی بیشتر صحبت شد.

- در مراسم آیین بزرگداشت بی بی مریم بختیاری از سردیس این زن ایرانی در کتابخانه ملی رونمایی و درباره ویژگی های این سردار آزادگی بیشتر صحبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هانیه گراییلی- مشاور اجرایی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران- بیان کرد: در این مجموعه تلاش می شود تا الگوهای زن ایرانی به جوانان معرفی شود.

در حالی که برخی حامیان تفکر قشری گری، زنان و دختران ایرانی را تشویق به ماندن در خانه می کنند، باید از زنانی الگوسازی کرد که نه تنها خانه و خانواده خود را حفظ کرده اند که به فعالیت های سیاسی و اجتماعی در جامعه نیز پرداخته اند.

پریچهر سلطانی زَراسوند- نویسنده کتاب سردار بی بی مریم بختیاری؛ سردار آزادگی به عنوان سخنران دیگر در مراسم آیین بزرگداشت بی بی مریم بختیاری که عصر روز سه شنبه 19 تیر ماه در تالار فرهنگ سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: حدود 13 سال پیش که در شهرکرد زندگی می کردم برای چاپ یک کتاب به تهران آمدم و نزد غلامعباس نوروزی- مدیر نشر آنزان- رفتم که کتاب خاطرات بی بی مریم را به من هدیه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی بی مریم»؛ زنی که افسران آلمانی را نجات داد

«بی بی مریم»؛ زنی که افسران آلمانی را نجات داد