مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 21:062018-07-09سياسي

ایجاد آرامش و وحدت بین مردم از وظایف طلاب است


عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب گفت: وظیفه مهم ما دعوت مردم به آرامش و وحدت است؛ به فرموده امام خمینی (ره) «رمز پیروزی ما وحدت ما بود» و امروز هم رمز پیروزی همان وحدت است.

- عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب گفت: وظیفه مهم ما دعوت مردم به آرامش و وحدت است؛ به فرموده امام خمینی (ره) رمز پیروزی ما وحدت ما بود و امروز هم رمز پیروزی همان وحدت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله مرتضی مقتدایی عصر امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون اصفهانی با اشاره به آیه 122 سوره مبارکه توبه در خصوص تکلیف روحانیت اظهار داشت: دو وظیفه و تکلیف برای روحانیت در قرآن کریم مشخص شده است که عبارت است از فهم دین و فراگیری احکام دینی و بعد از آن آموزش به دیگران.

وی افزود: این وظایف دارای مرتبه خیلی بالایی است به طوری که در روایت پاداش بزرگی برای آن مطرح شده است، چنانچه پیامبر اکرم (ص) می فرمایند هرکس ابواب علم را فر بگیرد و احکام دین را تعلم کند برای اینکه به دیگران آموزش دهد به شرط آن که برای خدا باشد، خداوند پاداش هفتاد پیامبر به او می دهد .

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: و در روایت دیگر آمده است، هنگامی که پیامبر، امیرالمؤمنین را به منظور تعلیم احکام اسلامی به یمن اعزام می کردند به ایشان فرمودند به خدا قسم اگر یک نفر به دست تو هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آرامش و وحدت بین مردم از وظایف طلاب است

ایجاد آرامش و وحدت بین مردم از وظایف طلاب است