مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 13:512018-07-09سياسي

موسی خیابانی در زندان چه پیغامی به آیت الله لاهوتی می دهد؟


موسی خیابانی نفر دوم سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پیامی به آیت الله لاهوتی داد تا به همرزمانش در زندان برساند که نشان دهنده نفاق آنها در زندان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری، به نقل از موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی، موسی خیابانی نفر دوم سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پیامی به آیت الله لاهوتی داد تا به همرزمانش در زندان برساند که نشان دهنده نفاق آنها در زندان بود.

متن سند به شرح ذیل است: تاریخ گزارش : 6/10/1356 موضوع: اظهارات عباس سالاری فرزند سید محمدعلی محکوم به 6 سال زندان نامبرده بالا اخیراً ضمن ملاقات با یکی از زندانیان در زندان اوین اظهار داشت هنگامیکه حسن لاهوتی اشکوری از زندان قصر به زندان اوین منتقل می شد، موسی خیابانی(موسی نصیراوغلی خیابانی) او را به کناری کشیده و گفته مطلبی به عنوان پیام مجاهدین[خلق]، نه پیام خودش، به وی می گوید که باید قول بدهد متن پیام را به جز به چند نفر از آخوندهای بند یک زندان اوین به کسی نگوید و متن آن چنین است: 1- شماها صلاحیت نظردادن در مسائل اجتماعی را ندارید، زیرا همیشه دنباله رو هستید.

2- حد خودتان را بشناسید و پا از گلیم خود بیرون نگذارید.

3- آقای طالقانی، شما که همیشه خود را مجاهد می نامیدی و افتخارت به شاگردی و پیروی از محمد حنیف نژاد بوده، چرا وقتی که علیه مجاهدین[خلق] فتوا دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسی خیابانی در زندان چه پیغامی به آیت الله لاهوتی می دهد؟

موسی خیابانی در زندان چه پیغامی به آیت الله لاهوتی می دهد؟