مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 19:212018-07-03سياسي

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: بخش کشاورزی از ارکان اقتصاد مقاومتی است


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که کشاورزی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است، گفت: جهاد کشاورزی قم باید نمونه و معلم کل کشور به لحاظ اخلاق، - صداقت، علمیت و دانش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، حجت الاسلام سید رضا تقوی که در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم سخن می گفت، با اشاره به اینکه بخش کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: مجموعه ای که در عرصه جهاد کشاورزی فعالیت دارند، بخش مهمی از نیازهای شبانه روزی مردم را تامین می کنند و بر این اساس نقش کشاورزی نقش بسیار مهم و بنیادین است.

وی با اشاره به اینکه تشکر از خدمتگزاران جزء آداب و اخلاق اسلامی است، اظهار داشت: باید سعی کنیم روحیه تقدیر و تشکر از خدمتگزاران را در جامعه رشد دهیم که متاسفانه این روحیه در کشور ما کمی تضعیف شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مهاجم غربی وضعیت فرهنگی و اخلاقی جامعه ما را دچار آشفتگی کرده است، افزود: انقلاب اسلامی چقدر مشکلات جامعه را حل کرده و مسئولان آن چقدر خدمت کرده اند، این منصفانه نیست، وقتی یک مشکلی پیش می آید، روی همه خدمات قلم قرمز بکشیم و آنها را حذف کنیم، اگر قدمی برداشته می شود، باید مورد تقدیر قرار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: بخش کشاورزی از ارکان اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: بخش کشاورزی از ارکان اقتصاد مقاومتی است