مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 12:002018-06-29سياسي

طرح اعزام مفسر در محرم هم اجرا می شود


دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه با اشاره به موفقیت طرح اعزام مفسر در ماه مبارک رمضان از اجرای این طرح در ایام دهه ماه محرم خبر داد.

- عکس تزیینی است دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه با اشاره به موفقیت طرح اعزام مفسر در ماه مبارک رمضان از اجرای این طرح در ایام دهه ماه محرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی میرکتولی شب گذشته پنج شنبه در مراسم اختتامیه اعزام اساتید تفسیر در ماه مبارک رمضان در دارالقرآن علامه طباطبایی عنوان کرد: اعزام مفسران از سال 90 و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری با محوریت بقاع متبرکه آغاز شد و در سال اول 30 مفسر به 30 بقعه در 30 استان با حمایت متدی و معنوی سازمان اوقاف اعزام شدند.

دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه با بیان اینکه متاسفانه سال بعد اوقاف پای کار نیامد، گفت: اما سال بعدش در سال 92 با حمایت آیت الله مقتدایی و با حضور اساتید عالم مفسر که اکثرا در تراز اجتهاد بودند در 30 مرکز استان اعزام ها انجام شد و در سال بعد تعداد دوبرابر شد؛ یعنی در سال 93، 60 مفسر در سایه حمایت سازمان تبلیغات در هر استان به دو شهرستان اعزام شدند.

میرکتولی با اشاره به موفقیت طرح، بیان کرد: با همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی و دفتر تبلیغات این تعداد در سال جاری به 160 نفر رسید و 10 نفر نیز به خارج کشور اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اعزام مفسر در محرم هم اجرا می شود

طرح اعزام مفسر در محرم هم اجرا می شود