مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1397 ساعت 09:352018-06-28اقتصادي

شرط پرداخت وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی


اطمینان دولت به مردم برای مقابله با سودجویان و دلالان بازار، پرداخت مشروط وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی، اشتغال به کار 30 هزار کارورز در سال گذشته، - تشکیل بورس ارز برای تبادلات مردم، اعلام نرخ سود وام اشتغال، اعزام نیروی کار ایرانی به آلمان مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال نوسانات نرخ ارز و اثرگذاری آن در بازارهای داخلی این اطمینان را به مردم داد که دولت با سودجویان بازار مقابله می کند و اجازه هرگونه فشار به مردم را نمی دهد.

او از مردم خواست" تا نگران تامین کالاهای مورد نیازشان نباشند و گفت که برای سهولت تبادلات مردم، بازار ثانویه بورس ارز تشکیل می شود.

ربیعی با اشاره به پوشش بیمه ای و اشتغال به کار 30 هزار کارورز سال 1396، از پرداخت مشروط وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی خبر داد و گفت: اگر مشخص شود که بدهی معوق یا چک برگشتی افراد ناشی از بدحسابی نبوده و تحت شرایط خاص است، در لیست پرداخت وام روستایی قرار می گیرند.

آنطور که وزیر کار گفته در حوزه ICT بین 130 هزار تا 200 هزار شغل پیش بینی شده و در سال گذشته 60 هزار شغل در حوزه سلامت به وجود آمده است.

این هفته دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی"، الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی را تشریح و ابراز امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط پرداخت وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی

شرط پرداخت وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی