مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 15:212018-06-17سياسي

نهاد رهبری در دانشگاه ها با نهاد کتابخانه های عمومی تفاهم نامه همکاری امضا کرد


نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رفع آسیب های اجتماعی با نهادکتابخانه ها در خصوص فعالیت های مشترک آموزشی، - پژوهشی و فرهنگی تفاهم نامه منعقد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رفع آسیب های اجتماعی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر اساس رسالت خود مبنی بر اعتلای سطح فرهنگ عمومی به منظور جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، همکاری مشترکی را آغاز کردند.

این همکاری که طی تفاهمنامه ای به مدت 3 سال آغاز شده، شامل فعالیت های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی با محوریت آسیب های اجتماعی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و هچنین تقویت منابع کتابخوانی در حوزه رفع آسیب های اجتماعی می شود.

بر این اساس برخی از تعهد نهاد کتابخانه های عمومی کشور شامل همکاری در برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در حوزه مرتبط با آسیب های اجتماعی برای کارکنان، کتابداران، دانشگاهیان و اعضای کتابخانه های عمومی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ اعلام نیازهای پژوهشی در حوزه آسیب های اجتماعی به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ تقویت منابع کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد رهبری در دانشگاه ها با نهاد کتابخانه های عمومی تفاهم نامه همکاری امضا کرد

نهاد رهبری در دانشگاه ها با نهاد کتابخانه های عمومی تفاهم نامه همکاری امضا کرد