مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 10:502018-06-14سياسي

نیروی انسانی عنصر تحول بخش کشاورزی در اردبیل


در عصر تحولات بخش های توسعه ای، نیروی انسانی توانمند و متخصص می تواند بازوی تحول به شمار آید که در بخش کشاورزی این ضرورت بیش از گذشته احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به چشم انداز توسعه بخش کشاورزی در استان اردبیل توجه به نیروی انسانی متخصص در مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی راهبردی ترین عامل تحول و تحرک به شمار می رود که با اتکا به این نیروها می توان تغییر اساسی را ایجاد کرد.

استان اردبیل که یکی از اصلی ترین بخش های توسعه ای آن کشاورزی با تنوع تولیدات به شمار می رود به شدت در بخش سخت افزاری و نرم افزاری نیازمند تحول جدی است که هم در بخش زراعت، هم باغات و هم دام و طیور به راحتی می توان با استفاده از توان نیروی انسانی کارآمد هم به ارزش افزوده این بخش و هم تولید کیفی تر با قصد و نیت صادرات کمک کرد.

بیشترین فارغ التحصیلان استان اردبیل در بخش کشاورزی است اما به رغم تاکید متولیان امر مبنی بر واگذاری کارها به بخش غیردولتی و استفاده از توان نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی جوان هنوز آنگونه که شایسته است در بخش کشاورزی به این حوزه بها داده نشده در حالی که سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می تواند بسترساز این مشارکت فراگیر نیروهای متخصصی باشد که هر کدام از آنها می توانند نقش محوری در توسعه این بخش برعهده بگیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی عنصر تحول بخش کشاورزی در اردبیل

نیروی انسانی عنصر تحول بخش کشاورزی در اردبیل