مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1397 ساعت 09:002018-06-10پزشكي

فارغ التحصیلان با دیدی جامعه نگرتر وارد عرصه خدمت شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با اعضای گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی، نقش این گروه را تربیت نیروهایی توانمند در جامعه نگری توصیف کرد و گفت: - این گروه با تحت پوشش گرفتن همه گروه ها، باید بر آموزش و ارتقای آن در دانشکده تمرکز کند و همت خود را بر تربیت مهارت اجتماعی به گروه های پزشکی عمومی و خصوصی متمرکز کند تا این آموزه ها وارد حوزه بالین و درمان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد آقاجانی اطلاع از فعالیت ها، درخواست ها و پیشنهادهای اعضای گروه را از جمله اهداف مهم این دیدار برشمرد و در پاسخ به درخواست های اعضای گروه گفت: ایجاد بستر آموزشی در فیلد و مراکز بالینی، از جمله مواردیست که در هیأت رییسه پیگیری و دنبال می شود.

وی همچنین از تلاش دانشگاه برای جذب عضو هیأت علمی با همه محدودیت ها و موانع مالی خبر داد و راه اندازی فلوشیپ های حوزه پزشکی اجتماعی و اپیدمیولوژی را نیازمند هماهنگی و جلسات مشترک دانشکده های پزشکی و بهداشت دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جایگاه مهم پزشکی اجتماعی در دانشکده پزشکی گفت: بخش مهمی از اصلاح آموزش پزشکی در همین گروه پزشکی اجتماعی و دروس مرتبط با آن در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان با دیدی جامعه نگرتر وارد عرصه خدمت شوند

فارغ التحصیلان با دیدی جامعه نگرتر وارد عرصه خدمت شوند