مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1397 ساعت 16:152018-06-09فرهنگي

نمایشی که مخاطبانش را به چالش دعوت کرده است


نمایش «عکس خانوادگی» مخاطبان خود را به چالشی دعوت کرده است تا علاقمندان با عضویت در آن بتوانند این نمایش را به صورت رایگان تماشا کنند.

- نمایش عکس خانوادگی مخاطبان خود را به چالشی دعوت کرده است تا علاقمندان با عضویت در آن بتوانند این نمایش را به صورت رایگان تماشا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش، رضا بهرامی در تازه ترین تجربه کارگردانی خود به سراغ یکی از متون محمود استاد محمد رفته و از 20 خردادماه با نمایش عکس خانوادگی از تئاتر دوستان در تماشاخانه سنگلج میزبانی می کند.

گروه اجرایی این اثر با هدف ایجاد وحدت و همبستگی در بین اعضای خانواده علاقه مندان به تئاتر را دعوت به عضویت در یک چالش کرده است که مخاطبان برای شرکت در این چالش باید از خودشان به همراه حداقل یکی از اعضای خانواده یا دوستان در حین انجام کارهای روزانه عکس گرفته و آن را با هشتگ #نمایش عکس خانوادگی برای گروه اجرایی در فضای مجازی ارسال کنند.

نمایش عکس خانوادگی تا پایان تیرماه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می رود و در پایان هر هفته از اجرای خود به اعضای داخل 3 عکس منتخب که در این کمپین شرکت کرده و بیشترین لایک را از سوی مردم کسب کردند، این امکان را می دهد تا به صورت رایگان به تماشای این نمایش بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشی که مخاطبانش را به چالش دعوت کرده است

نمایشی که مخاطبانش را به چالش دعوت کرده است