مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 ساعت 18:152018-06-07پزشكي

مساله فلسطین بی تاریخ است


معضل اصلی در فلسطین، بی معنا شدن انسانیت و ظلم عریان علیه انسان است و این مساله نه مختص فلسطین، بلکه یک مساله همیشگی در تاریخ است و در هرزمانی مصداق خود را پیدا می کند.

- سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران: مساله فلسطین بی تاریخ است یک فعال دانشجویی گفت: معضل اصلی در فلسطین، بی معنا شدن انسانیت و ظلم عریان علیه انسان است و این مساله نه مختص فلسطین، بلکه یک مساله همیشگی در تاریخ است و در هرزمانی مصداق خود را پیدا می کند.

کیا محمد صرفی سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری مراسم روز قدس اظهار کرد: مساله اصلی درباره فلسطین، نوع نگرش ما از این معضل است.

مطلوب برخی از قدرتمندان و سیاستمداران است که مساله فلسطین را به جدالی بین مسلمانان و یهودیان، اعراب و اسراییلیان و به مساله ای قومی و یا دینی تقلیل دهند، حال آن که مساله فلسطین یک مساله انسانی است و آن چه که رخ می دهد نه تنها به اعراب و یهودیان بلکه به کل انسان ها مربوط می شود.

وی ادامه داد: معضل اصلی در فلسطین، بی معنا شدن انسانیت و ظلم عریان علیه انسان است و این مساله نه مختص فلسطین، بلکه یک مساله همیشگی در تاریخ است و در هرزمانی مصداق خود را پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله فلسطین بی تاریخ است

مساله فلسطین بی تاریخ است