مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1397 ساعت 12:002018-06-03سياسي

وظایف اساتید رساندن دانشگاه ها به تراز انقلاب اسلامی است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: رسالت اساتید ما در دانشگاه ها این است که جوانان را با مهارت اجتماعی شدن، - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام: وظایف اساتید رساندن دانشگاه ها به تراز انقلاب اسلامی است مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: رسالت اساتید ما در دانشگاه ها این است که جوانان را با مهارت اجتماعی شدن، حرفه آموزی و اشتغال آشنا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا غیاثی در نشست هم اندیشی امر به معروف و نهی از منکر که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ما در دانشگاه ها چندین رسالت داریم که برخی از این رسالت ها، رسالت روز و برخی های دیگر وظایف ذاتی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های ما این است که بعد از انقلاب، دانشگاه ها را به تراز انقلاب اسلامی برسانیم، افزود: علم و کاربردی کردن آن ماهیت دانشگاه است که این مهم به خوبی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تعبیه شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام با بیان اینکه هر چه جامعه جلوتر می رود، این رسالت پیچیده تر و حساس تر می شود، اضافه کرد: جامعه و دانشجوی جوان از ما تاثیر می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف اساتید رساندن دانشگاه ها به تراز انقلاب اسلامی است

وظایف اساتید رساندن دانشگاه ها به تراز انقلاب اسلامی است