مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1397 ساعت 01:512018-06-02اقتصادي

یک نکته درباره کاهش رتبه تلگرام در ایران


اگرچه نمی توان انکار کرد مسدودسازی تلگرام بر میزان استفاده کاربران این پیام رسان خارجی تاثیر داشته است، اما برخی کارشناسان می گویند نمی توان با صراحت درباره آمار دقیق این میزان کاهش سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، با فیلتر شدن تلگرام، یکی از موضوعاتی که همواره مطرح می شود، آمار بازدیدکنندگان این پیام رسان است.

اکنون برخی معتقدند فیلتر و مسدودسازی تلگرام در ایران باعث سقوط فاحش رتبه تلگرام در ایران و جهان شده و حتی از حذف کامل تلگرام و جایگزین کردن سایر پیام رسان ها توسط برخی از کاربران خبر داده می شود؛ از طرف دیگر آمارهای دیگری هم از میزان بازدید کانال های تلگرامی منتشر می شود.

در این میان برخی اخبار از سقوط رتبه تلگرام در وب سایتی مثل الکسا حکایت دارد.

الکسا، سایت ها را بر اساس بازدید وب رتبه بندی می کند و با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینترنتی از برخی اپلیکیشن ها روی گوشی استفاده می کنند، این آمار توسط الکسا ردیابی نمی شود.

الکسا کدام ترافیک را ردیابی می کند؟ در این زمینه میلاد نوری - کارشناس فناوری اطلاعات- درباره ی ترافیکی که در وب سایت الکسا ردیابی می شود به ایسنا، گفت: الکسا فقط ترافیک وب را ردیابی می کند و اپلیکیشن موبایل، تلگرام دسکتاپ، اپلیکیشن اندروید و ios در آن ردیابی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نکته درباره کاهش رتبه تلگرام در ایران

یک نکته درباره کاهش رتبه تلگرام در ایران