مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-01بين الملل

بانکدار سابق ترکیه ای اتهام دور زدن تحریم های ایران را رد کرد


هاکان آتیلا، معاون سابق بین الملل هالک بانک ترکیه با رد اتهام دور زدن تحریم های ایران و با ارایه درخواستی به دادگاه عالی آمریکا، خواستار تجدید نظر در رای صادره از سوی دادگاه نیویورک علیه خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، روزنامه ترکیه ای حریت نوشت: ویکتور روکو، وکیل مدافع هاکان آتیلا در اعتراض به رای دادگاه نیویورک علیه موکل خود مبنی بر 32 ماه حبس، در خواست تجدید نظر در خصوص رای صادره را به دادگاه عالی نیویورک ارائه کرد.

هاکان آتیلا در درخواست تجدید نظر خود اعتراضی به مدت زمان محکومیت ندارد بلکه اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران را نپذیرفته و خواستار رفع این اتهام در صدور رای شده است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات هاکان آتیلا، معاون بین الملل سابق هالک بانک ترکیه که در راستای بررسی اتهام دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران با دستگیری رضا ضراب تاجر ایرانی تبار ترکیه ای در شهر نیویورک آمریکا آغاز شده بود، اوایل سال جاری میلادی پایان یافت و حکم قضایی معاون بین الملل سابق هالک بانک ترکیه با چندین بار تعویق سرانجام دو هفته پیش صادر شد.

بر اساس این گزارش اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، ریچارد برمن قاضی پرونده دادگاه نیویورک، با صدور حکمی هاکان آتیلا را به 32 ماه حبس محکوم و تاکید کرد که 14 ماه حبس گذرانده شده متهم از زمان دستگیری نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکدار سابق ترکیه ای اتهام دور زدن تحریم های ایران را رد کرد

بانکدار سابق ترکیه ای اتهام دور زدن تحریم های ایران را رد کرد