مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 ساعت 09:102018-05-30اقتصادي

اعلام آمادگی رییس جمهور آذربایجان برای همکاری با جهاد دانشگاهی


الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان همراه همسرش از غرفه جهاد دانشگاهی در بیست وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین در کشور آذربایجان بازدید کرد.

- در بازدید رییس جمهور آذربایجان از غرفه جهاد دانشگاهی در نمایشگاه کاسپین مطرح شد اعلام آمادگی رییس جمهور آذربایجان برای همکاری با جهاد دانشگاهی الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان همراه همسرش از غرفه جهاد دانشگاهی در بیست وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین در کشور آذربایجان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس جمهور آذربایجان ضمن استقبال از حضور جهاد دانشگاهی در نمایشگاه و اعلام آمادگی کشورش برای توسعه همکاری با ایران اظهار کرد: شرکت های آذربایجان می توانند در توسعه همکاری کمک کنند.

وی همچنین آمادگی کشورش را برای استفاده از فناوری های حوزه درمان و سلامت اعلام کرد.

دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی نیز با اشاره به توانمندی تکنولوژیک جهاد در درمان ناباروری و سلول درمانی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی ارائه خدمت در این حوزه به کشور آذربایجان را دارد.

فناوری طراحی و ساخت دکل حفاری، فناوری طراحی و ساخت دستگاه لوله مغزی سیار، طراحی و ساخت بازو بارگیری نفت خام، طراحی و ساخت موتورهای دور متغیر vfd و ساخت مته های حفاری، ماده شیمیایی تعلیق شکن دمولیسیفایر و پودر میکروبی پاکسازی خاک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رییس جمهور آذربایجان برای همکاری با جهاد دانشگاهی

اعلام آمادگی رییس جمهور آذربایجان برای همکاری با جهاد دانشگاهی