مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1397 ساعت 14:152018-05-29ورزشي

واریز سی میلیارد به حساب فدراسیون های ورزشی/ پاداش دختران تیم ملی فوتسال پرداخت شد


خوشبختانه تمام مطالبات فدراسیونها مطابق برنامه تامین و پرداخت شده است و کمک های وزارتخانه تحت عنوان فرایند توزیع کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در راستای بودجه ریزی عملیاتی صورت می گیرد.

- واریز سی میلیارد به حساب فدراسیون های ورزشی/ پاداش دختران تیم ملی فوتسال پرداخت شد ژاله فرامرزیان گفت : خوشبختانه تمام مطالبات فدراسیونها مطابق برنامه تامین و پرداخت شده است و کمک های وزارتخانه تحت عنوان فرایند توزیع کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در راستای بودجه ریزی عملیاتی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون وزیر ورزش و جوانان افزود : در دو ماه فروردین و اردیبهشت در دو نوبت و مجموعا سی میلیارد تومان به حساب فدراسیون های ورزشی برای آماده سازی تیم ها و برگزاری اردوها جهت بازیهای آسیایی واریز شده است.

فرامرزیان همچنین از بودجه اختصاصی ورزش زنان و نظارت بر نحوه تخصیص آن در فدراسیون ها توسط معاونت امور بانوان و معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: سهم بودجه ورزش زنان در فدراسیون ها مشخص و نحوه هزینه کرد آن کاملا روشن و مطابق دستور العمل است.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از تامین منابع مالی برای خرید سکه های پاداش قهرمانان مراسم تجلیل خبر داد و افزود: نقدینگی همه فدراسیون هایی که در مراسم تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز سی میلیارد به حساب فدراسیون های ورزشی/ پاداش دختران تیم ملی فوتسال پرداخت شد

واریز سی میلیارد به حساب فدراسیون های ورزشی/ پاداش دختران تیم ملی فوتسال پرداخت شد