مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 10:002018-05-28اقتصادي

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین


​بانک صادرات ایران با هدف جلب مشارکت های مردمی در امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت نیروهای مستعد، طرح «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» را با در نظر گرفتن مشوق هایی، - روایت های سفیران فرهنگی بانک صادرات ایران از دریچه دوربین ​بانک صادرات ایران با هدف جلب مشارکت های مردمی در امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت نیروهای مستعد، طرح باشگاه سفیران بانک صادرات ایران را با در نظر گرفتن مشوق هایی، طی ماه های سال برگزار می کند.

از این رو مشتریان و عموم هموطنان می توانند در ماه مبارک رمضان با ارسال فیلمی یک دقیقه ای از فعالیت های فرهنگی، در باشگاه سفیران بانک صادرات ایران عضو شده و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران"، فعالان عرصه های هنری و فرهنگی با مشارکت در این طرح به عنوان سفیران فرهنگی در ماه مبارک رمضان در باشگاه سفیران بانک صادرات ایران به عضویت در می آیند و از بهترین تلاش های صورت گرفته در پایان ماه، تقدیر می شود.

بنابراین گزارش، مشارکت کنندگان در این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان، می توانند با فیلمبرداری یک دقیقه ای از هر رویداد فرهنگی و ارسال از طریق پیام رسان های داخلی این بانک به عضویت باشگاه سفیران بانک صادرات ایران درآیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین