مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 15:052018-05-15اقتصادي

بهره برداری از آزمایشگاه کشت سلولی خراسان جنوبی تا دو ماه آینده


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: آزمایشگاه کشت سلولی استان تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اصغرزاده امروز (25 اردیبشهت ماه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای احداث آزمایشگاه کشت سلولی نیز جانمایی انجام، لوازم خریداری و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید تا دیگر از ارسال نمونه آزمایشی به استان های همجوار جلوگیری شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به احداث آزمایشگاه تخصصی شرق کشور در استان یادآور شد: این آزمایشگاه در سال 90 کلنگ زنی شد و تاکنون به دلیل نبود بودجه اختصاصی تکمیل ان با مشکل رو به رو شده که در صورت اختصاص بودجه ملی و استانی این آزمایشگاه با حمایت از کالای ایرانی اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این آزمایشگاه حدود سه میلیارد تومان نیاز است تصریح کرد: در صورت تکمیل و تجهیز، صادرات استان نیز رونق و باعث توسعه استان خواهد شد.

اصغرزاده بیان کرد: در بحث حفظ سلامت غذایی به دلیل تلاش شبانه روزی حوزه دامپزشکی در استان طی چند سال اخیر با تعامل بین بخشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را نداشته ایم.

وی افزود: در حال حاضر 220 مرغداری گوشتی فعال و 36 واحد تخم گذار فعال در استان داریم که هیچ بیماری خاصی در حوزه طیور رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آزمایشگاه کشت سلولی خراسان جنوبی تا دو ماه آینده

بهره برداری از آزمایشگاه کشت سلولی خراسان جنوبی تا دو ماه آینده