مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:262018-05-11ورزشي

همایش بزرگ ورزش و بیماران خاص با حضور گسترده ورزشکاران برگزار شد


صبح امروز به مناسبت روز بیماری های خاص و بیست و دومین سالروز تاسیس بنیاد امور بیماری های خاص ورزشکاران بیماری های خاص و پیوند اعضا در پارک لاله تهران گرد هم آمدند و به ورزش پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این همایش که با حضور دکتر فاطمه هاشمی رییس و دکتر مهین فرهادی زاد دبیر فدراسیون از ساعت 8 صبح امروز در پارک لاله تهران برگزار شد، تعداد زیادی از ورزشکاران به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.

  برنامه های این مراسم شامل ورزش صبحگاهی، فعالیت های فرهنگی ورزشی، قرعه کشی و اهدای جوایز نفیسی مثل دوچرخه و ایستگاه های پزشکی جهت اطلاع رسانی و پاسخ به سوالات ورزشکاران بود.

از جمله رشته های ورزشی که ایستگاه آن در این همایش وجود داشت می توان به دارت ، شطرنج ، فریزبی ، طناب کشی و پتانک اشاره کرد که شور و حال خاصی بین ورزشکاران و خانواده ها ایجاد کرده بود.

دکتر رجب رییس هیات مدیره انجمن دیابت ایران، آقای رسته رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران، خانم میرزایی معاونت امور بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و روسای انجمن های مختلف ورزش بیماران خاص از دیگر حاضرین در این همایش بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ ورزش و بیماران خاص با حضور گسترده ورزشکاران برگزار شد

همایش بزرگ ورزش و بیماران خاص با حضور گسترده ورزشکاران برگزار شد