مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 12:202018-05-06اقتصادي

جعبه های زردی که هنوز زنده اند


مدیرکل کل پست استان البرز از فعال بودن 281 صندوق پست شهری و روستایی در استان البرز خبر داد و گفت: اگرچه شبکه های اجتماعی ارسال نامه را به شدت کاهش داده است اما ظهور تجارت الکترونیک پست را در جایگاه مهمترین عامل تکمیل فرآیند انتقال خریدهای الکترونیکی قرار داده است.

- محمود فرزین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به اینکه آیا صندوق های پست همچنان در سطح البرز هنوز فعال هستند یا خیر گفت: صنادیق پستی معابر از دیرباز بعنوان یکی از واحدهای قبول پستی بوده که شهروندان جهت ارسال مرسولات عادی خود با الصاق تمبرهای پستی به میزان هزینه ارسال، نامه های خود به مقصد منتخب از آن بهره برده اند.

فرزین افزود: این صندوق ها در دو دهه اخیر نیز بعنوان یکی از ابزارهای ارائه خدمت پستی پست یافته بوده که شهروندان در زمان پیدا کردن مدارک شناسایی و یا اسناد معتبر و قانونی مربوط به سایرین، این مدارک را جهت تعیین تکلیف به داخل صنادیق پستی معابر می اندازند که متعاقبا این مدارک پس از انجام فرآیندهای تجزیه در مسیرهای مربوط جهت رسیدن به دست صاحبان قرار می گیرد.

وی در خصوص تعداد صندوق های پستی استان خاطرنشان کرد: در سطح استان البرز هم اکنون تعداد 170 صندوق پستی شهری و 111 صندوق پستی روستایی فعال بوده و فرآیند قبول نامه های عادی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه های زردی که هنوز زنده اند

جعبه های زردی که هنوز زنده اند