مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 ساعت 13:512018-04-28بين الملل

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی: اس 300 ، کارت اصلی پوتین در مذاکرات با ما است


«ایسراییل کاتص» وزیر اطلاعات کابینه رژیم صهیونیستی، بار دیگر ضمن تکرار مواضع ضد ایرانی مقام های این رژیم، درباره کره شمالی و سوریه هم اظهارنظر کرد.

- وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی: اس 300 ، کارت اصلی پوتین در مذاکرات با ما است ایسراییل کاتص وزیر اطلاعات کابینه رژیم صهیونیستی، بار دیگر ضمن تکرار مواضع ضد ایرانی مقام های این رژیم، درباره کره شمالی و سوریه هم اظهارنظر کرد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه باز هم مواضع بی اساس مقام های صهیونیست علیه ایران را تکرار کرد.

در حالی که این رژیم تنها دارنده سلاح اتمی در غرب آسیا است، این عضو ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو مدعی است که توفیق مذاکرات برای خلع سلاح اتمی کره شمالی، اثر زیادی بر کاهش تهدید مسابقه تسلیحات اتمی در خاورمیانه خواهد داشت.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با اشاره به مواضع برجامی ترامپ و رایزنی های آمریکا با سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان گفت: او اکنون علیه ایران قدرت بیشتری دارد و شاید اتحادیه اروپا را قانع کند که در این ائتلاف حلقه ضعیف نباشند .

کاتص همچنین مدعی شد: به نظر من، اگر کره شمالی به توانمندی های اتمی و کار خودش در عرصه اتمی پایان دهد، این موضوع خیلی خوبی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی: اس 300 ، کارت اصلی پوتین در مذاکرات با ما است

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی: اس 300 ، کارت اصلی پوتین در مذاکرات با ما است