مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 12:352018-04-18حوادث

عملیات دنا، ابهام ها و انتقادها


مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح عملیات جست و جو در ارتفاعات دنا، به ابهام ها و انتقادهایی که در زمینه انجام عملیات مطرح می شود پاسخ داد.

- مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تشریح کرد: عملیات دنا، ابهام ها و انتقادها مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح عملیات جست و جو در ارتفاعات دنا، به ابهام ها و انتقادهایی که در زمینه انجام عملیات مطرح می شود پاسخ داد.

حسین درخشان در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت عملیات جستجو در ارتفاعات دنا برای یافتن پیکرهای حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و روند عملیاتی که پس از این اتفاق پی گرفته شد، گفت: از آنجایی که عملیات از اصفهان انجام می شد از همان روز اول حادثه تیم های عملیاتی این استان بلافاصله حضور پیدا کردند .

"زمان طلایی" مربوط به وقتی است که نجات جان انسان مطرح باشد مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مورد انتقادهایی که با عنوان از دست دادن زمان طلایی در عملیات جستجو مطرح می شود، گفت: ابتدا باید ببینیم که معنای زمان طلایی چیست و این مفهوم زمانی به کار می رود که مسئله نجات جان انسان ها در حوادث باشد در حالیکه در حادثه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات دنا، ابهام ها و انتقادها

عملیات دنا، ابهام ها و انتقادها