مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 14:112018-04-15سياسي

امام جمعه گنبدکاووس: حمله موشکی آمریکا یک فرار رو به جلو بود


امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حمله موشکی جنایتکارانه آمریکا به سوریه، گفت: این حمله یک فرار رو به جلو و دست و پا زدن برای شکست نخوردن از اندیشه انقلاب اسلامی است.

- حجت الاسلام محمود ترابی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در گنبدکاووس با اشاره به حمله موشکی آمریکا و دو کشور اروپایی به برخی مواضع نظامی در کشور سوریه ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه و گستاخانه غرب، اظهار کرد: هرچند بخش عمده ای از این موشک ها در تور پدافند هوایی نیروهای نظامی سوریه گرفتار شده و از بین رفتند اما این حرکت بی شرمانه آمریکا بدون تردید بدون پاسخ نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه این رفتار آمریکا در حقیقت یک فرار رو به جلوست، افزود: آمریکا و ایادی استکبار امروز به دنبال القای این تصور هستند که محور مقاومت باید یا اغتشاش و چالش های نظامی و یا مذاکرات راهبردی را بپذیرد که هدف و مقصود از مذاکرات راهبردی قطع ارتباط ایران با جبهه مقاومت در منطقه است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این خیال خام آمریکا به طور قطع محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آن زمان که آمریکا قدرت برتر نظامی دنیا بود و در برابر نیروهای نظامی تازه کار ما تا بن دندان مسلح بود نتوانست جلوی نفوذ اندیشه انقلاب اسلامی را بگیرد حال که در ضعیف ترین و منفعل ترین شرایط دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گنبدکاووس: حمله موشکی آمریکا یک فرار رو به جلو بود

امام جمعه گنبدکاووس: حمله موشکی آمریکا یک فرار رو به جلو بود