مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 13:002018-04-11اقتصادي

آمار ازدواج و طلاق در استان یزد نگران کننده است


مدیر کل ثبت احوال استان یزد با بیان این که آمار ازدواج و طلاق در استان یزد بسیار نگران کننده است گفت: سال 96 استان یزد با 17 درصد کاهش ازدواج روبه رو بوده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی مکرمی با اشاره به این که در سال 96 بیش از 25 هزار شناسنامه خردسال زیر 15 سال در استان یزد تعویض و صادر شد اظهار کرد: همچنین در سال گذشته بیش از 65 هزار و هشتصد شناسنامه بزرگسال بالای 15 سال در استان یزد تعویض و صادر شد .

مدیر کل ثبت احوال استان یزد افزود: این تعداد به این علت بود که افرادی اقدام به تغییر نام و فامیل خود کردند که در سال گذشته آمار همگی به ثبت رسید .

صادر بیش از 8هزار شناسنامه المثنی در سال 96 در استان یزد وی با بیان اینکه در سال 96 قریب به 8 هزار شناسنامه المثنی در استان یزد صادر شد خاطرنشان کرد: همچنین 860 مورد تغییر نام در سال گذشته توسط ثبت احوال استان یزد به ثبت رسیده است .

مکرمی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های اداره ثبت احوال برای تغییر نام افراد، فراوانی است گفت: در این شاخصه، به عرف مراجعه کردیم به این معنا که هر نامی که مردم بیشتر انتخاب کردند آن اسامی بهتر است و یا بر اساس موقعیت طرف آن اسامی را تغییر دادیم .

مدیرکل ثبت احوال استان یزد عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار تغییر نام خانوادگی را در استان یزد داشتیم اضافه کرد: برای اتباع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ازدواج و طلاق در استان یزد نگران کننده است

آمار ازدواج و طلاق در استان یزد نگران کننده است