مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1397 ساعت 09:212018-04-05فرهنگي

خشایار اعتمادی: فقط 7 تهیه کننده کل کنسرت ها را برگزار می کنند


امروز اگر نگاهی به تیتراژ سریال های تلویزیون بیندازید، می بینید فقط یک عده خاصی از خوانندگان هستند که تیتراژها را می خوانند، در کنسرت ها هم 7، - 6 تهیه کننده هستند که با عده خاصی از خوانندگان کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، با وجود آنکه امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی امکانات گسترده ای در اختیار افراد جامعه قرار گرفته ولی باز هم هستند کسانی که وقتی می خواهند موسیقی گوش بدهند یا به سراغ سایر شاخه های فرهنگی- هنری بروند از گذشته های نه چندان دور به عنوان یکی از درخشان ترین دوران یاد می کنند.

نوستالژی مساله ای است که انسان معاصر امروز در جامعه رو به مدرنیته همچنان در خلوت خود آن را می جوید؛ شاید به این خاطر که نوستالژی ما را به نوعی یاد خاطرات خوشی که به وقت شنیدن یک قطعه موسیقی، تماشای یک فیلم، خواندن یک کتاب و.

داشته ایم، می اندازد.

خشایار اعتمادی یکی از خوانندگان عرصه موسیقی پاپ در دهه 70 است که هنوز هم با وجود آثار متعددی که از این هنرمند منتشر شده آهنگ درخت و بارون او در ذهن ها ماندگار است.

اعتمادی اما این روزها از شرایط موسیقی معاصر گله مند است و وقتی از او می پرسم تفاوت شرایط موسیقی پاپ امروز با دهه 70 چیست؟ بدون درنگ پاسخ می دهد این دو دوره اصلا با یکدیگر قابل قیاس نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشایار اعتمادی: فقط 7 تهیه کننده کل کنسرت ها را برگزار می کنند

خشایار اعتمادی: فقط 7 تهیه کننده کل کنسرت ها را برگزار می کنند