مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1397 ساعت 11:412018-04-01فرهنگي

برنامه هنر و تجربه در اصفهان قلب سیمرغ در دستان پاپ


امروز در سینما سوره اصفهان 4 فیلم از گروه هنر و تجربه نمایش داده می شود که انیمیشن قلب سیمرغ هم پس از گذشت 8 سال از ساخت آن، در نوبت اکران قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، در ایام نوروز گروه هنر و تجربه در سینماهای کشور فعال است و میزبان مسافران نوروزی و علاقه مندان به هنر هفتم خواهد بود، سینما سوره اصفهان هم امروز با چهار فیلم پذیرای سینما دوستان است.

پاپ با نام سابق سیاه و سفید فیلمی اجتماعی و سه اپیزودی به کارگردانی احسان عبدی پور است که در سال 92 ساخته شده و امسال به اکران رسیده است، این فیلم روایت گوشه ای از زندگی سیاهانی است که سالیان پیش اجباراً از وطن خود روی به مهاجرت آوردند و برای فرار از فقر و حقارت، بیماری و مرگ، بیچارگی و درماندگی کوچ کرده اند تا برده و سرخورده نباشند و حقوقشان همسو با سفیدان باشد.

داستان فیلم حول محور اعضای یک خانواده سیاه پوست در بوشهر و مشکلات آن ها و پدیده مهاجرت جوانان می چرخد.

احسان عبدی پور در یادداشتی درباره این فیلم نوشته است: پاپ را آن طور ساختم که وسط یک گرسنگی شبانه بالاخره تردیدت را پس می زنی پا میشی یک چیزی می سازی و می خوری.

منتهی با یک یخچالی که هیچ توش نیست، ما هیچ نداشتیم، مجوز نداشتیم، ادوات رد کردن بروکراسی نداشتیم و همان همیشگی، پول هم نداشتیم! من از تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هنر و تجربه در اصفهان قلب سیمرغ در دستان پاپ

برنامه هنر و تجربه در اصفهان قلب سیمرغ در دستان پاپ