مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1397 ساعت 17:552018-03-29سياسي

انقلاب در تولید اشیاء پویا به کمک پرینترهای 4بعدی


دانشمندان اخیراً در گزارشی علمی اظهار داشته اند که موفق به ساخت پرینتر قدرتمندی شده اند که می تواند ساختارهای خودسامان یافته ای را که می توانند پس از قرار گرفتن در معرض گرما و دیگر محرک ها تغییر شکل دهند، - تولید کنند.

آن ها می گویند این تکنولوژی منحصربه فرد، می تواند استفاده از پرینترهای موسوم به 4بعدی را در صنایع فضایی، پزشکی و دیگر صنایع سرعت بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویست و پنجاه و پنجمین نشست و نمایشگاه انجمن آمریکایی شیمی (ACS)، اچ.

جری کیو، از محققین مجری این پروژه می گوید: ما در قله ی ساخت نسل جدیدی از دستگاه ها هستیم که می توانند کاربست عملی پرینت 3بعدی و 4بعدی را به شدت گسترش دهند.

نمونه اولیه پرینتر ما، بسیاری از ویژگی هایی که فرایندهای استفاده شده در پرینترهای 3بعدی مرسوم را ساده سازی و تسریع می کند، در خود ادغام می کند.

درنتیجه، ما می توانیم از مواد متنوعی برای ساخت اجزای جامد و مایع، در یک زمان، استفاده کرده و سیم های هدایت کننده را به طور مستقیم در ساختارهای تغییر شکل دهنده ترکیب کرده و درنهایت صحنه را برای توسعه ی محصولاتی 4بعدی که می توانند شکل جهانمان را تغییر دهند آماده کنیم.

پرینتر 4بعدی، یک تکنولوژی جدید است که به اجزای پرینت شده ی سه بعدی امکان می دهد شکلشان را در طول زمان پس از قرار گرفتن در معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در تولید اشیاء پویا به کمک پرینترهای 4بعدی

انقلاب در تولید اشیاء پویا به کمک پرینترهای 4بعدی