مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-14اجتماعي

آغاز شمارش حیات وحش در پارک ملی دنا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز شمارش حیات وحش مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع پارک ملی دنا در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداسدالله هاشمی گفت: 60 نفر کارشناس و محیط بان درقالب 22 اکیپ به مدت 2 روز حیات وحش مناطق حفاظت شده و شکارممنوع پارک ملی دنا را شمارش خواهند کرد.

وی اظهار کرد: هر ساله به منظور اطلاع از وضعیت جمعیتی گونه های مهم حیات وحش، روند افزایشی یا کاهشی آنها در فصل زمستان در تمام مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع محیط زیست استان در حوزه سردسیری کار شمارش حیات وحش انجام می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از این سرشماری ها را تخمین جمعیت کل و بز، در مناطق مختلف حفاظت شده، پارک ملی و شکار ممنوع دنا دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه مشاهدات سایر گونه ها از جمله گوشتخواران و حتی نمایه های حضور سایر گوشتخواران مهم نیز در فرم های سرشماری نیز ثبت می شود .

هاشمی تصریح کرد: امسال مطابق برنامه ریزی های انجام گرفته از صبح روز 23 اسفند 60 نفر کارشناس و محیط بان در قالب 22 اکیپ به مدت 2 روز حیات وحش مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع پارک ملی دنا را شمارش خواهند کرد .

وی ادامه داد: در این سرشماری ناظرینی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس، تشکل های زیست محیطی مردم نهاد و همیاران افتخاری، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شمارش حیات وحش در پارک ملی دنا

آغاز شمارش حیات وحش در پارک ملی دنا