مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 04:512018-03-12سياسي

احمد روح الله زاد شیعه انگلیسی و اهداف حمله به سفارت ایران


هدف دیگر جریان شیرازی که مصداق و تمامیت شیعه انگلیسی نیز بشمار می آیند، تضعیف جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی است که تاکنون همه توطئه های ضد اسلامی در منطقه و خصوصا ایران را ناکام گذاشته است.

- دیروز عده ای با حمله به ساختمان سفارت ایران، در بالکن آن حاضر شده و پس از پایین کشیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و شعار دادن علیه مسئولین نظام اسلامی پرچم موهومی را در آنجا افراشتند.

این اقدام در حالی انجام شد که نیروهای پلیس انگلیس هیچ اقدامی در برخورد با مهاجمان انجام ندادند و مهاجمان بیش از دو ساعت ضمن وارد کردن خسارت به ساختمان سفارت شعار های ضد ایرانی نیز سر می دادند! در باره این اقدام تاکید بر چند نکته را لازم می دانم؛ حمله به سفارت ایران، همزمان با سفر محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع رژیم عربستان به لندن انجام گرفت.

سفری که با دو سطح از استقبال و واکنش روبرو بود.

از یک سو سفارت عربستان در لندن با هزینه کرد مبالغ هنگفتی، تبلیغات وسیعی را در شهر لندن براه انداخت که حتی در زمان انتخابات در انگلیس، تبلیغاتی تا این سطح مطرح نیست.

از سوی دیگر عده زیادی از مردم انگلیس اعم از مسلمان و غیر مسلمان در اعتراض به نقش عربستان در بحران تروریسم تکفیری و جنگ یمن که به یک نسل کشی تبدیل شده است؛ تجمعات متعددی را برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد روح الله زاد شیعه انگلیسی و اهداف حمله به سفارت ایران

احمد روح الله زاد شیعه انگلیسی و اهداف حمله به سفارت ایران