مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1396 ساعت 13:112018-03-11سياسي

انگلیس از ایران عذرخواهی کرد/ پیگیری حمله به سفارت ایران در کمیسیون امنیت ملی مجلس


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از عذرخواهی انگلیس به خاطر حمله صورت گرفته به سفارت ایران در لندن خبر داد و گفت: موضوع حمله به سفارت ایران در انگلیس در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس سیاسی خبرگزاری فارس" استان تهران به نقل از دفتر نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به حمله صورت گرفته به سفارت ایران در لندن اظهار کرد: بر اساس گزارش اولیه دریافت شده، افرادی که به سفارت کشورمان حمله کرده اند متعلق به جریان شیعه لندنی و به عبارتی افراد گروه صادق شیرازی هستند.

وی تصریح کرد: چهار نفر از افرادی که به سفارت ایران حمله کردند توسط پلیس لندن دستگیر شده و موضوع در حال پیگیری است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: موضوع حمله صورت گرفته به سفارت ایران در لندن حتماً در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی و پیگیری خواهد شد و از دستگاه دیپلماسی نیز گزارش های لازم دریافت می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که وزارت امور خارجه کشورمان به دولت انگلستان تذکر داده و اعتراض کرده است؛ بر این اساس ظاهراً آنها نیز به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرده اند، زیرا مسؤولیت حفظ و حراست از سفارتخانه مستقیماً بر عهده دولت انگلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس از ایران عذرخواهی کرد/ پیگیری حمله به سفارت ایران در کمیسیون امنیت ملی مجلس

انگلیس از ایران عذرخواهی کرد/ پیگیری حمله به سفارت ایران در کمیسیون امنیت ملی مجلس