مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 20:062018-03-10سياسي

در واکنش به پاسخگو نبودن دولت نماینده مردم اصفهان تهدید به استعفا کرد


اگر دولت این بار پاسخگوی مشکلات مردم نباشد من شخصاً استعفا خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کشور ما بالغ بر 90 درصد توزیع آب خود را در حوزه کشاورزی دارد و در بسیاری از استان ها، مسأله کشاورزی اعم از کشاورزی سنتی، باغداری و گلخانه دار مسأله اول است.

وی با اشاره به تنوع کشت محصولات کشاورزی در استان اصفهان تأکید کرد: استان اصفهان حتی در زمان خشک سالی نیز رتبه دوم کشاورزی کشور را با صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته و در حال حاضر پس از حدود 10 سال خشک سالی راهی جز سازگاری با آن را نداریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان این که نبرد ما با خشک سالی در تدبیرمان خواهد بود که بخشی از آن به تصویب قوانین باز می گردد، بیان کرد: جنگ آینده جهانی، آب و تغذیه است، در قضایای اخیر این مورد را در خصوص امامی و خودکشی او دیدیم.

وی تصریح کرد: حوزه ای که دشمنان روی آن دست گذاشتند نیز محیط زیست بود که با القای خشک سالی، این گونه توجیه می کنند که باید به جای کشاورزی، آن را وارد کنیم.

سالک اظهار کرد: این موضع را از دهان رییس جمهور نیز شنیدیم و اگر کشور صادرکننده به ما زمانی خواست صادرات خود را متوقف کند در ازای گرفتن امتیاز مجدد به ما محصول کشاورزی می فروشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واکنش به پاسخگو نبودن دولت نماینده مردم اصفهان تهدید به استعفا کرد

در واکنش به پاسخگو نبودن دولت نماینده مردم اصفهان تهدید به استعفا کرد