مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 16:352018-03-05سياسي

هالیوود یکی از ابزارهای نفوذ غرب در عالم است


قدرت هالیوود و انواع طیف وسیع هنرهای درست و غلط که غالبا متکی به نگاه های غیر اصیل است، یکی از مجاری فکر تمدن غربی و یکی از ابزارهای نفوذ در عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله اعرافی امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره هنر آسمانی در مدرسه عالی دارالشفا عنوان کرد: هنر در ذات آدمی ریشه دارد و برگرفته شده از ویژگی های خاص او است؛ هنر انسانی از ممیزات بشر است.

وی افزود: همه آنچه از انسان صادر می شود، مصداقی از خلق و آفرینش انسانی است که خداوند به او موهبت کرده است، اما در هنر این آفرینش اوج می گیرد و به همین دلیل تاثیرات و دامنه تاثیرگذاری هنر فوق العاده بالا می رود.

مدیر حوزه های علمیه اظهار کرد: در طول تاریخ بشر، رهبران بزرگ در جریانات مختلف حق یا باطل، از کاربست هنر در مجرای ترویج اندیشه خود بی نیاز نبودند و شاید کمتر بتوان تصور کرد اندیشه، جریان فکری و فرهنگی در دنیا بدون اتکا به هنر بتواند رواج پیدا کند.

اعرافی گفت: در دنیای معاصر و جدید و در بستر تمدن غربی، شاهد به کارگیری هنر با ممیزات غیرالهی در ابعاد بسیار وسیع هستیم؛ فکر و ذهن بشر در کنار تولیدات فکری مانند علوم انسانی و فناوری ابزار تمدن غربی است و هنری که در پرتو اندیشه الهی قرار ندارد نیز در همین بستر شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالیوود یکی از ابزارهای نفوذ غرب در عالم است

هالیوود یکی از ابزارهای نفوذ غرب در عالم است