مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:062018-02-25اقتصادي

فرش قرمز مافیای پوشاک برای ورود برندهای ضعیف خارجی


دبیر کارگروه مد و لباس کشور بابیان اینکه به شدت مخالف ورود برندهای دسته چندم خارجی به کشور هستیم، گفت: برخی مراکز تجاری با مافیای پوشاک ارتباط نزدیک دارند و برای ورود برندهای خارجی ضعیف فرش قرمز پهن کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، رییس اتحادیه پوشاک در گفت وگو با فارس گفته بود دستورالعمل واردات پوشاک باعث شده برندهای نازل ترکیه برای حضور بیشتر در بازار پوشاک ایران فرصت به دست آورند، به طوری که الآن بازار پوشاک تهران و حتی شهرستان ها جولانگاه برندهای نامتعارف پوشاک شده است.

به گفته شیرازی تاکنون 30 برند خارجی بر اساس دستورالعمل مذکور برای واردات و عرضه پوشاک مجوز اخذ کرده اند که البته این برندها، برندهای مطرح و شناخته شده دنیا که معمولاً اروپایی نیستند و هیچ کدام تمایلی برای اخذ این مجوز از خود نشان ندادند.

حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور با تایید این خبر به خبرنگار گروه جامعه " گفت: به شدت مخالف ورود برندهای دسته چندم خارجی به کشور هستیم.

وی بابیان اینکه این برندها حاضرند به هر طریقی و تحت هر آیین نامه ای وارد کشور شوند، ابراز داشت: عموماً محصولات این برندها باسلیقه و روحیات ایرانی ها همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز مافیای پوشاک برای ورود برندهای ضعیف خارجی

فرش قرمز مافیای پوشاک برای ورود برندهای ضعیف خارجی