مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 15:362018-02-22سياسي

اشرافی گری عامل سلب اعتماد مردم است/ آرمان های انقلاب فراموش نشدنی نیست


قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اشرافی گری عامل سلب اعتماد مردم است و پایه های هر نظامی با فاصله گرفتن مسؤولان از مردم سست خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، آیت الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در همایش فصلی روحانیون و تجلیل از علمای شاخص انقلابی که در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه دعوت به سمت و سوی الهی با آگاهی و بصیرت کافی همراه باشد اثرپذیری آن نیز به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همان وظایفی که در نشر معارف اسلامی و اخلاقی بر عهده انبیا و اولیای الهی نهاده شده بود در حال حاضر بر دوش علما و روحانیون سنگینی می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با توجه به تلاطم و هجمه های موجود که توسط کوردلان و مستکبران جهانی هدایت می شود نشر صحیح احکام و معارف الهی اهمیت خود را بیش از پیش نشان می دهد.

مقتدایی با اشاره به اینکه علما حافظان و نگهبانان اسلام هستند بیان کرد: روحانیت با درک صحیح از شرایط حساس جامعه و عمل به وظایف اصلی خود مانع از عدم اجرای احکام الهی و ترویج ناملایماتی ها و زشتی های جامعه شوند.

وی ادامه داد: زمانی دشمنان انقلاب این فرضیه را مطرح می کردند که با ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دودستگی و نفاق و برهم پاشی نظام را شاهد خواهیم بود غافل از اینکه آرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرافی گری عامل سلب اعتماد مردم است/ آرمان های انقلاب فراموش نشدنی نیست

اشرافی گری عامل سلب اعتماد مردم است/ آرمان های انقلاب فراموش نشدنی نیست