مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 17:152018-02-17اقتصادي

بهره برداری از 450 واحد مسکن مهر در صدرا


طی مراسمی بهره برداری از 450 واحد مسکونی از واحدهای باقیمانده پروژه ی مسکن مهر در شهر صدرا آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار فارس، بهره برداری از 450 واحد مسکن مهر و 2 باب مدرسه آغاز و کلنگ بهسازی و تعریض محور صدرا به دوکوهک بر زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم 1984 واحد از پروژه ی مسکن مهر بناسازان رمضان با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال، مرکز آموزشی 12 کلاسه شیخ روزبهان در زمینی به مساحت 3 هزار و 452 مترمربع با اعتبار 26 میلیارد ریال، مدرسه 12 کلاسه فرصت شیرازی در زمینی به مساحت 3 هزار و 543 مترمربع با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

علاوه بر پروژه های افتتاح شده، عملیات اجرایی بهسازی و تعریض جاده ی شهر صدرا به دوکوهک به طول 3 هزار و 500 متر نیز آغاز شد.

استاندار فارس در این مراسم گفت: برجستگی های شهر جدید صدرا در آینده ای نزدیک این شهر را با عنوان نماد شهر گردشگری، علمی و سلامت معرفی خواهد کرد .

اسماعیل تبادار با اشاره به اینکه اساس و ارکان برپایی شهر صدرا می تواند قوتی در کنار کلان شهر شیراز و مفر تفریحی و زندگی آرام و مایه آسایش باشد، گفت: گذشته تجارب سختی را به ما القا کرده است اما باید از آن گذر کرد وبرای اهداف بزرگ گام بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 450 واحد مسکن مهر در صدرا

بهره برداری از 450 واحد مسکن مهر در صدرا