مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 18:102018-02-16فرهنگي

قباد شیوا طاووس گرافیک ایران است


در آیین افتتاح گالری «قباد شیوا» فرزاد ادیب، قباد شیوا را طاووس گرافیک ایران دانست که برای دیدن آثارش مخاطب باید جور هندوستان بکشد هرچند که مکان پردیس تئاتر تهران به دوری و سختی هندوستان نیست.

- در آیین افتتاح گالری قباد شیوا فرزاد ادیب، قباد شیوا را طاووس گرافیک ایران دانست که برای دیدن آثارش مخاطب باید جور هندوستان بکشد هرچند که مکان پردیس تئاتر تهران به دوری و سختی هندوستان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، آیین افتتاح نگارخانه استاد قباد شیوا به مناسبت هفتاد و هفتمین زاد روز این هنرمند با حضور محمود صلاحی رییس، امیرعبدالحسینی - معاون هنری سازمان فرهنگی هنری و هنرمندانی همچون؛ کامبیز درمبخش، بهزاد شیشه گران، علی خسروی، فرزاد ادیبی، ساعد مشکی، مجید بلوچ، علی خورشیدپور و اونیش امین الهی پنجشنبه 26 بهمن در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

در این مراسم شهرام کرمی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری گفت: خیلی خوشحالم که در یک جمع واقعا صمیمی به بهانه افتتاح یک نگارخانه به نام یکی از مفاخر بزرگ هنر ایران استاد قباد شیوا حضور دارم.

این اتفاق خوشایند یکی از برنامه های اصلی این مجموعه بود.

پردیس تئاتر تهران مجموعه ای است که در راستای تکریم بزرگان هنر این سرزمین، مجموعه سالن هایش را به نام یکی از بزرگان تئاتر و سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قباد شیوا طاووس گرافیک ایران است

قباد شیوا طاووس گرافیک ایران است