مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 13:352018-02-15سياسي

مشاهده آنفلوآنزای مرغی در استان زنجان


ستاد آنفلوانزای استان با همکاری دستگاه های دولتی، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزا را پیگیری می کند.

- مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: ستاد آنفلوانزای استان با همکاری دستگاه های دولتی، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزا را پیگیری می کند.

محمدباقر حاج کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه طی بهمن ماه 70 هزار قطعه مرغ معدوم سازی شده است، اظهار کرد: بیماری مذکور در استان زنجان مشاهده شده است ولی مردم نگران نباشند و ضوابط بهداشتی را به جد مد نظر قرار دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 2 واحد روستایی و چهار واحد صنعتی (مرغ مادر گوشتی) درگیر بیماری آنفلوانزای مرغی بودند، ادامه داد: دو واحد صنعتی از این چهار مورد در آبان ماه و دو واحد صنعتی دیگر نیز در اوایل بهمن ماه درگیر این بیماری شدند ولی که به خاطر مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتقال به انسان و یا گسترش به واحدهای دیگر در تمام واحدهای آلوده معدوم سازی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 170 هزار قطعه مرغ معدوم سازی شده است، افزود: در بهمن ماه 70 هزار قطعه و در آبان ماه نیز 100 هزار قطعه مرغ معدوم سازی شده است و همین مسئله روی قیمت تخم مرغ تاثیر می گذارد، این در حالی است که شیوع بیماری از نیمه دوم سال در کشور و از آذربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده آنفلوآنزای مرغی در استان زنجان

مشاهده آنفلوآنزای مرغی در استان زنجان